تلخی بی پایان

ساعت یک شد .. از صبح مشغول کار بودم .. خسته شدم مثل هر روز .. مرخصی نوشتم و بردم اتاق رئیس .. بدون اینکه یادش باشه من توی کدوم قسمت دارم کار می کنم .. گفت خانم شما چرا اینقدر مرخصی می گیرید؟! از تعجب دهنم باز شد و چشمام گرد!! من؟!‌ انگشت اشاره ام تو هوا مونده بود!!‌ گفتم مگه من کی مرخصی گرفتم؟!‌ اخم تندی به ابروهاش کشید و گفت انگار دیروز!‌ گفتم ببخشید لازمه مسئول امور اداری رو صدا کنم تا ببینه من کی مرخصی بودم؟ برگه رو امضا کرد و بهم داد ..  

دو هفته بعد باز هم همین اتفاق افتاد.. 

دو هفته بعدترش هم باز همین اتفاق.. 

امروز هم باز همین اتفاق.. 

تصمیم دارم هفته آینده بالای برگ مرخصی ام بنویسم : مرخصی استحقاقی به معنی این است که من حق قانونی دارم دو روز در ماه از آن استفاده کنم و لازم نیست برایش التماس کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
حسینا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 09:50 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

بگیم بهش حواصشو جمع کنه !

پژوهنده سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 06:33 ق.ظ http://www.myfava.blogsky.com

سلام
من هم همین مشکل رو دارم
بدبختی اینه که نور چشمی های رییس هروقت دلشون بخواد میان نه کسی براشون غیبت رد میکنه نه گزارش بعد سریع رییس زنگ می زنه که فلانی نیست کارشو انجام بده مردم سرگردون نشوند!
مرخصی هم که میده میگه گوشیت روشن باشه میگم سرکلاسم نمی تونم جواب بدم میگه برو بیرون از کلاس جواب بده!,روز شنبه عصر زنگ زده رفتم بیرون میگه یه گوشی سامسونگ گلکسی اس تری خریدم نمی دونی چطور روشن میشه!???
مملکته داریم!!!

باشماق دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

ناشناس موندن خودش یک امیتازه
سرباز که بودم شش ماه آموزش ما تموم شد فرمانده گروهان اسمم را هم یاد نگرفت
می دیدی یک نفر را سه بار نگهبان می گذاشتند در حالیکه من حتی یک بار هم نگهبانی نمی دادم
دوستان به طعنه می گفتند اسم تو زیر پونز است و دیده نمی شود

سارا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://ayeneyenabina.lxb.ir

سلام
خب شاید این خانم از بس برگه ی درخاست مرخصی مینوشته ؛‌ ب نظر آقای رئیس میاومده ک هر روز میره مرخصی .

dr Mashhadi سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://seda75.persianblog.ir

سلام.خب راس می گه!!چه معنی داره کارمند تو این مملکت بره مرخصی..اونم دو روز در ماه!!! چرخ مملکت نمی چرخه..شما به فکر چرخهای مملکت باش.. نرو مرخصی..اوکی...(بازم شوخی کردم) آره والا این مشکل همه جا هست.من بخاطر اینکه یه روز بم مرخصی ندادن مجبور شدم 500 کیلومتر اضافه برم.راستی پرشن بلاگ سانسور شده خواستی پیغام بزاری با ایمیلم در یاهو بفرست..حتی جی میل رو هم بلوک کردن...راستی فکر کنم جی میلو پرشین بلاگ هم چرخهای این مملکتو از کار انداختن...چی بگم....mxm56@yahoo.co.uk

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد