..

یادداشت جدیدی در کار نیست .. همه اش تکرار است .. این زندان بزرگ همیشه پر بوده از زندانی و همیشه در و دیوارش پر شده از روزهای سخت یادگار شده .. تاریخ های با اهمیت و بی اهمیت .. شکایت و شکوه .. به حق و ناحق .. کسی حرف تازه بزند همه گوش تیز می کنند شاید میان آن همه کلمه دریچه ای برای رهایی .. از این رو که حرف زیاد زدند برخی گوش کر کرده اند که دیگر بیهوده امیدوار و سپس سرخورده نشوند .. برای خندیدن کافیست تصور کنی از زندان آزاد شده ای .. بدوی به سمت آسمان.. ناگهان برخورد کنی به حصارهای نامرئی .. پخش شوی روی زمین .. دست و پاهایت با فاصله زیاد .. فقط به خودت می خندی ..

..

هیچ چیز به اندازه داشتن تو خوب نیست..

هیچ چیز حتی رسیدن به همه ی آرزوهای کودکی ام..  

داشتن تو مزه کردن یک شیرینی است با طعم زنجفیل.. 

چیزی برای آزردن من نداری.. 

تنها..

موهای سفیدم آزارم میدهند.. 

پنهانشان می کنم.. 

از تو و از خودم..  

از پنهان کردنشان نیز آزرده می شوم..

کویرنگاری

تحمل بعضی آدم ها برایم سخت است و گذراندن بدون بعضی آدمها برایم سخت تر است.. غالباً مجبورم آن بعضی ها را تحمل کنم .. می شوند همکارم .. همسایه ام .. همسفرم .. و .. غالباً سخت تر از آن نبودن آنهایی است که دوست دارم باشند ..  

من سنگ شده ام.. 

سنگی سخت.. 

دیگر نمی بینم تو را..   

تلخی بی پایان

ساعت یک شد .. از صبح مشغول کار بودم .. خسته شدم مثل هر روز .. مرخصی نوشتم و بردم اتاق رئیس .. بدون اینکه یادش باشه من توی کدوم قسمت دارم کار می کنم .. گفت خانم شما چرا اینقدر مرخصی می گیرید؟! از تعجب دهنم باز شد و چشمام گرد!! من؟!‌ انگشت اشاره ام تو هوا مونده بود!!‌ گفتم مگه من کی مرخصی گرفتم؟!‌ اخم تندی به ابروهاش کشید و گفت انگار دیروز!‌ گفتم ببخشید لازمه مسئول امور اداری رو صدا کنم تا ببینه من کی مرخصی بودم؟ برگه رو امضا کرد و بهم داد ..  

دو هفته بعد باز هم همین اتفاق افتاد.. 

دو هفته بعدترش هم باز همین اتفاق.. 

امروز هم باز همین اتفاق.. 

تصمیم دارم هفته آینده بالای برگ مرخصی ام بنویسم : مرخصی استحقاقی به معنی این است که من حق قانونی دارم دو روز در ماه از آن استفاده کنم و لازم نیست برایش التماس کنم.

آنا..

تو با همه قهر کرده ای.. 

من با خودم.. 

نه با من حرف میزنی.. 

نه حرف مرا گوش میدهی.. 

سکوت می کنم.. 

تا .. 

تو صدایم کنی.. 

چرا دیگر بوی مهر نمی آید؟!..