..

هیچ چیز به اندازه داشتن تو خوب نیست..

هیچ چیز حتی رسیدن به همه ی آرزوهای کودکی ام..  

داشتن تو مزه کردن یک شیرینی است با طعم زنجفیل.. 

چیزی برای آزردن من نداری.. 

تنها..

موهای سفیدم آزارم میدهند.. 

پنهانشان می کنم.. 

از تو و از خودم..  

از پنهان کردنشان نیز آزرده می شوم..

نظرات 13 + ارسال نظر
حسینا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

خیلی قشنگ نوشتی هاجر عزیز

آنا جمعه 21 مهر 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

تو کجایی در گستره بی مرز این جهان

من در دوردست ترین جای جهان ایستاده ام

کنار تو...


شاملو

باشماق جمعه 21 مهر 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

آنا
تو باش حتی اگه سایه ات را از پشت پرده ضخیم اتاق پنجره ی بسته ات ببینم

انا پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

چیزی نیست...

نوری که نیست

تا چشم ببیند این آشفتگی واژه ها را

در تنهایی ماسه و موج

سیگاری که نیست

تا پک زد به این دلتنگی تاریک ابر...



انگار هیچ چیز نیست

جز واهمه ای بی نام و نشان

که فریاد دریا را گوشی نیست٬

پذیرای هم آغوشی...

انا پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

دیگر خسته شده بود.

تصمیم گرفت به خل بازیهایش خاتمه بدهد ...

...اما به خودش خاتمه داد !

...........................................

انا پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

یکی بود یکی نبود...

یکی نبود....یکی نبود....یکی نبود...

.................................................

قصه ما به سر رسید ....اما غصه ما.....دریغ !!!

سارا یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://ayeneyenabina.lxb.ir


من که نباشم دنیا یک "من"کم دارد...
تو که نباشی من یک "دنیا" کم دارم...

سلام دوست عزیز !
پست زیبایی بود . کمی هم تلخ و خیلی زیاد هم دلگیر !

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

احساسم به تو مثل یک کوه یخ بزرگ است که بیشترش توی آب پنهان است

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

ســــــــــــــــکوت مــیکنم
ســــــــــکـــــوت !

نــه اینـــکه دردی نـمانـــده

نـــــــه...!!!

گــلویی نمـــانـــده بــرای فریــــــاد

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

یکطرفه بودن همه چیز را نابود میکند...
از خیابانش گرفته...
تا رابطه اش ...!

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

خواستن همیشه توانستن نیست
گاهی فقط داغ بزرگی است
که تا ابد بر دلت می ماند

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

تو زیر همه چیز زدی،

و من

فقط

زیر

گریه...

dr Mashhadi پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://seda75.persianblog.ir

سلام.مبارک قلب جدید.راستی با جمله اولت صددرصد مخالفم.باید می نوشتی هیچ چیز به اندازه ی وجود خودم خوب نیست.هرکس باید اول ذات خودش رو دوست داشته باشه بعدش دیگران.بعضی وقتها خودخواهی هم بد نیست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد