..

ازش خواهش می کنم برای من پیپش را آماده کند..

طفره می رود..

خودم بر میخیزم..

خیره می شود..

هر روز از یک مغازه می گذرم که تابلوی بزرگی با زمینه مشکی و صورت خسته یک زن که در تاریکی گم شده است بر دیوار آن آویزان است.. دو انگشتش پیداست که سیگاری میانش است و خط باریک دود که از دهانش خارج می شود.. انگار که "من" است آنجا.. می ترسد کسی تمام چهره اش را ببیند.. می گریزد که ناگاه درونش هویدا شود.. از این زندگی کوتاهی که کوتاهی اش تمام نمی شود، لحظه مردنش را بیشتر دوست میدارم ولی از آن زندگی بلندی که پایانی ندارد چه را دوست بدارم؟!


نظرات 6 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

وک کن ساعتِ خویش !
اعتباری به خروسِ سحری، نیست دگر
دیر خوابیده و برخاسـتنـش دشـوار است

کوک کن ساعتِ خویش !
که مـؤذّن، شبِ پیـش
دسته گل داده به آب
و در آغوش سحر رفته به خواب

کوک کن ساعتِ خویش !
شاطری نیست در این شهرِ بزرگ
که سحر برخیزد
شاطران با مددِ آهن و جوشِ شیرین
دیر برمی خیزند

کوک کن ساعتِ خویش !
که سحرگاه کسی
بقچه در زیر بغل،
راهیِ حمّامی نیست
که تو از لِخ لِخِ دمپایی و تک سرفه ی او برخیزی

کوک کن ساعتِ خویش !
رفتگر مُرده و این کوچه دگر
خالی از خِش خِشِ جارویِ شبِ رفتگر است

کوک کن ساعتِ خویش !
ماکیان ها همه مستِ خوابند
شهر هم . . .
خوابِ اینترنتیِ عصرِ اتم می بیند

کوک کن ساعتِ خویش !
که در این شهر، دگر مستی نیست
که تو وقتِ سحر، آنگاه که از میکده برمی گردد
از صدای سخن و زمزمه ی زیرِ لبش برخیزی

کوک کن ساعتِ خویش !
اعتباری به خروسِ سحری نیست دگر
و در این شهر سحرخیزی نیست

و سحر نزدیک است



مرتضی کیوان هاشمی
وب/وبلاگ

dr mashhadi دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام.راستی جواب فوق نیومد؟قبول شدین که؟

Mr.Cappuccino سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

بودن رو .



سلام

محمد دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://seda75.persianblog.ir

سلام.فقط خط آخر نوشته هاتو درک کردم.اولش درکش سخته...این زندگی کوتاه رو دوس دارم...و مدتیه به اون زندگی بلندی که انتها نداره شک کردم و گاهی اعتقاد ندارم...حس می کنم همه چیز اینجاست..و اونجا بهانه ایست برای گول زدن آدمها...مدتی بود حس افسردگی داشتم اما الان دارم بهتر می شم....نوشته های شما رو همیشه دوست داشتم و دارم...نوشته های شما حتی ارزش کتاب شدن رو هم داره...(برعکس چرند و پارهای من که محض خالی نبودن عریضه می نویسم...)

جکی چان یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://jakifilms.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

http://jakifilms.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان


------ارسال شده توسط اسپمر اتوماتیک نیوکامنت------
www.newcom.loxblog.ir

پسر یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد