این روزها کارم فقط آزردن است.. 

کسانی را که می شناسم.. 

و کسانی را که نمی شناسم.. 

می آزارم.. 

نوعی اختلال است لابد.. 

نظرات 7 + ارسال نظر
mosi چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://simache.blogfa.com

سلام همقطار


تازه شدم به خدا

منتظرتم

Mashhadi یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام.واقعا هم به ستوه اومدی ها..دیگه نمی نویسی...کاش لااقل ایمیلت رو چک می کردی از هزاران ایمیلی که برات فرستادم...

مشهدی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام.از پرسنل بیمارستان خودمون بود برا همین اسمش رو ننوشتم.راستی خوشحالم که به حالت عادی برگشتین.منم سال اول که تخصص قبول نشدم افسرده شدم کوتاه اما بعدش در ذخیره داخلی قبول شدم که نرفتم و نتیجه بهتر شد و قلب قبول شدم..شما هم قسمت بوده بهتر و شهر بهتر و ...قبول بشین..

باشماق پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

نتیجه ی آزاد را هم دادند
همان طوری که حدس زده بودم مرد این کار نبود
در عوض این دختر همسایه مون امروز خبر خوشی داد گفت دکترا قبول شده
من هم یادم رفت بپرسم چه رشته ای
فوقش که شیمی است

دکتر مشهدی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام...راستی اگه عالم و آدم رو برنجونی مطمئنا من نمی رنجم ازت..چون بهت ایمان دارم و می دونم می تونی قبول بشی و موفق بشی..من مطمئنم...فقط کافیه خودت بخوای

دکتر مشهدی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام.اصلا این طور نیست...حتما سال بعد قبول می شین...من مطمئنم...

bashmagh دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

بعضی از این آزودن ها
از شکنجه های بدنی ساواک هم بد تر است
چون شکنجه های بدنی فقط جاش میمونه
و ازردن های روحی هم جاش می مونه و هم زخمش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد